Zasady ogólne:
| PAS | = (0-4), dowolny lub traping pas= dalej kontra prawie automat, inne naturalne |
| KTR | = (5+), brak dobrego koloru 6+ lub dowolnego 7+i układu 5-5 |
| 2NT | = (5+), min 5-5 dowolne, bez koloru wejścia= dalej po3♣ pokazujemy wymijająco |
| KOLOR | = (5+), transfer na kolor 6+, bezpośrednio wyższy |
1NT – [2♣]
| PAS | = (0-4), dowolny lub trapping pas |
| X | = (5+), brak dobrego koloru 6+ i układu 5-5 |
| 2♦ | = (5+), 6+♥ |
| 2♥ | = (5+), 6+♠ |
| 2♠ | = (5+), 6+♦ |
| 2NT | = (5+), min 5-5 bez trefli (dalej po 3♣ pokazujemy wymijająco) |
| . | Dalsza licytacja odpowiadającego w sekwencji1NT – [2♣] – 2NT – PAS 3♣ – [PAS] – ?> 3♦ = kiery i piki> 3♥ = piki i trefle> 3♠ = kiery i trefle |
1NT – [2♥]
| PAS | = (0-4), dowolny lub trapping pas (dalej kontra wywoławcza lub GF) |
| X | = (5+), brak dobrego koloru 6+ i układu 5-5 |
| 2♠ | = (5+), 6+♣ |
| 2NT | = (5+), min 5-5 bez kar (dalej po 3♣ wymijająco) |
| 3♣ | = (5+), 6+♦ |
| 3♦ | = (5+), 6+♠ |
1NT – [2♠]
| PAS | = (0-4), dowolny lub trapping pas (dalej kontra wywoławcza lub GF) |
| X | = (5+), brak dobrego koloru 6+ i układu 5-5 |
| 2NT | = (5+), min 5-5 bez pików (dalej po 3♣ wymijająco) |
| 3♣ | = (5+), 6+♦ |
| 3♦ | = (5+), 6+♠ |
